islanda

Szavazások

Mi az ön kedvenc sportága?
 

Eseménynaptár

Utolsó hónap augusztus 2017 Következő hónap
H K SZ CS P SZ V
week 31 1 2 3 4 5 6
week 32 7 8 9 10 11 12 13
week 33 14 15 16 17 18 19 20
week 34 21 22 23 24 25 26 27
week 35 28 29 30 31



Kiemelt projektjeink:

Szolgáltató központ Mozgás és tanulásképesség fejlesztés
niagra Levitra generico buy kamagra uk Cialis generico cialis http://comprarviagraenespanol.com
Mozgás- és tanulásképesség fejlesztő tevékenység bemutatása Nyomtatás E-mail


A Székesfehérvár Megyei Jogú Város támogatásával megvalósuló szolgáltatás!

 

Az Alapítványnál elsősorban azok érdeklődését várják, akik gyermekeik mozgásfejlődésével kapcsolatban kérnek segítséget, valamint a kisiskoláskorban gyakran jelentkező tanulási nehézségek leküzdésére szeretnének megoldást találni, illetve a gyermek iskolai beilleszkedését szeretnék zökkenőmentessé tenni.

 


 A foglalkozásokat felkészült és magasan képzett szakemberek vezetik és a szülők is hasznos tanácsokat kaphatnak az otthoni gyakorlásokhoz.

 A fejlesztő módszerek rövid bemutatását az alábbiakban ismertetjük.

A mozgás és a pszichoszociális fejlődés szoros kapcsolata kisgyermekkortól kezdve, az iskolaérettségen át a kisiskolás korig tart, ez a szenzomotoros / az észlelés és a mozgásos/ érés kiemelt időszaka.

Az alsó struktúrák / kúszás, mászás, egyensúlyhelyzetek, tapintásos észlelés/ tökéletes működésére épülhetnek a bonyolultabb idegrendszeri integrációs kapcsolatot igénylő, főként az adekvát viselkedéssel, a jó tanulási képességgel összefüggő készségek. A nagymozgások durvább idegrendszeri koordinációt igényelnek és közben az izomtónust illetve egyensúlyt szabályozó reflexek összehangolt aktivitása is érik. Ez pedig a magasabb szintű, többek között s finommotoros szabályozások előfeltétele, a grafomotorika alapja, az írásmozgások finom szabályozásának előkészítése.

AYRES terápia
A szenzoros-integrációs terápia AYRES nevéhez kötődik, olyan szenzoros inputok adásával, amelyek elősegítik az érettebb és integratívabb mozgásos válaszok megjelenését.
Multiszenzoros /többoldalú észlelés / biztosításával: hálók, hinták, labdák, tölcsérek, mászó alagutak, hengerek, akadálypályák használatával formáljuk, felkínáljuk a lehetőséget a mozgásválaszok szerveződéséhez. Ingerek nyújtásával az agy egészként működik, pszichoterápiás öngyógyító lehetőséget biztosít, az önkifejezést segíti, az "én is meg tudom csinálni" élményét biztosítja.

A terápia különféle eszközökkel vonzó lehetőséget ad a fantázia beindulásához, a feszültségek is feldolgozásra kerülhetnek.

Sindelar terápia
A SINDELAR terápia is egy komplex fejlesztő módszer, a tanulási és másodlagos tünetként jelentkező magatartási zavarok befolyásolásának egy lehetséges eszköze.
Óvodásoknak, és iskolát kezdő gyerekeknek is szól, a zavarok megelőzését szolgálja a kognitív funkciók szisztematikus gyakoroltatásával, otthonra kiadott játékos feladatsorok végzésével a szülővel együtt ismételve , megélve a nehézségeket és a sikerek beérését is egyes tanulási folyamatok során, ahol mindketten sokat érthetnek meg, tanulhatnak egymástól és egymásról.

A SINDELAR tréningprogram iskolások számára kidolgozott eljárás, célja a teljesítmény- és magatartászavart okozó, gyengén fejlett megismerési képességek befolyásolása.
Olyan kognitív - az értelmi fejlődésre ható - terápia, amely funkcionális gyakorlási helyzetek sorozatából áll, az ismeretszerzés legfontosabb területeire terjed ki, amit gátolhat a részképességek egyenetlen fejlődése. A gyakorlást az alapoknál, azon a szinten kell kezdeni, ahol a képességek még megfelelően tudnak működni, ezért részletes diagnosztikus eljárással kezdődik a gondozás. A program a komplexitás és a fokozatos nehezedés elvét követi.

Diszlexia, diszgráfia fejlesztés és relaxáció
A diszlexia és diszgráfia (olvasás- és írástanulási nehézségek) egyértelműen befolyásolhatják gyermekeink tanulási teljesítményét, ennek a területnek az alakításához, fejlesztéséhez rendelkezünk korszerű, interaktív számítógépes programcsaláddal.

Bővülhet a fejlesztés, a gondozás olyan relaxációs technikák tanításával, ami túlterhelt fiataljainkat készíti fel a tudatos feltöltődésre, regenerálódásra.

Fontos, hogy valóban azon a szinten léphessünk be a megkésett és más fejlődésmenetet mutató, iskolaéretlen, esetleg figyelemzavaros, hiperaktív, a részképesség-kiesésben szenvedő gyerekek fejlesztésében, ahol a lemaradásaik és a hiányosságaik vannak, hogy tudjuk mire építhetünk és mit kell pótolnunk! Célunk, hogy a képesség-zavarokkal küzdő óvodás gyerekeket az iskolaérettség megfelelő szintjére, és az általános iskolás gyerekeket sikeres iskolai teljesítményhez juttassuk.

A programmal kapcsolatos további információkat előzetes bejelentkezés alapján lehet kérni.

Elérhetőségeink:
Cím: Székesfehérvár, Köfém ln. 1.
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Tel /fax: (22) 501-738

Ajánlatkéréssel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban forduljanak munkatársainkhoz.