islanda

Szavazások

Mi az ön kedvenc sportága?
 

Eseménynaptár

Utolsó hónap július 2018 Következő hónap
H K SZ CS P SZ V
week 26 1
week 27 2 3 4 5 6 7 8
week 28 9 10 11 12 13 14 15
week 29 16 17 18 19 20 21 22
week 30 23 24 25 26 27 28 29
week 31 30 31



Kiemelt projektjeink:

niagra Levitra generico buy kamagra uk Cialis generico cialis http://comprarviagraenespanol.com
Népfőiskolai társaság támogatásával a Tanulás ünnepe projekt Nyomtatás E-mail


A pályázati program céljainak teljesítése:

A projekt célja volt, hogy a hátrányos helyzetű álláskeresők, elsősorban megváltozott munkaképességűek körében 40 interjú felvétele megtörténjen, azok körében akik felnőttképzési program eredményeként tudtak munkahelyet találni.

A Konszenzus Alapítvány megváltozott munkaképességű dolgozóinak közreműködésével felkerestük azokat, akik munkahelyet találtak képzési programban való részvételt követően.

A megváltozott munkaképességű emberek sikeres álláskeresési és képzési történetének, esettanulmány szerű leírásával, az interjúk feldolgozásával és közzétételével bemutattuk a jó példákon keresztül, hogy milyen lehetőségek és támogató rendszerek segítik a hátrányos helyzetű, megváltozott munkaképességű emberek munkába állását és a felnőttképzési rendszerbe való bekapcsolódását.

Kiemelkedő esemény volt a program során az a rendezvény amelynek keretében ismertettük az interjúk összesített eredményeit és bemutattuk az alapítvány új szolgáltató központját.

A program során felvett 40 interjú bizonyítja, hogy a megváltozott munkaképességű emberek munkaerő-piai reintegrációjnak folyamatát, illetve a foglalkozási rehabilitációt nagyban segíti a képzésen, átképzésen való részvétel, új kvalifikáció megszerzése, kulcskompetenciák fejlesztése.

A megváltozott munkaképességű emberekre jellemző, hogy az iskolarendszerű képzésben kevésbé sikeresek, kevesen jutnak el a felsőfokú végzettség megszerzéséig, a többségnek csak az alapfokú iskolai szintet sikerül teljesíteni. Hiányos az informatikai tudás, az idegen nyelv ismerete, a kommunikációs készég és önismereti problémákkal is meg kell küzdeni sokaknak.

Az élettörténetek azt mutatják, hogy a krízisekből való kivezető úton a közösségben végzett tanulás, felnőttképzési programba való bekapcsolódás segített. Ez a folyamat hozta meg azt a kapcsolatrendszert is, amelyben a mentori munka, segítő, támogató szolgáltatások megjelentek.